Årsmöte 19/3 2016

Sfhf There She Is

Kallelse SFHFs årsmöte

I år kommer SFHFs årsmöte äga rum i Vimmerby lördagen den 19e mars. Adressen till lokalen är Hultfredsvägen 41, 598 40 Vimmerby.

För den som önskar kommer det att vara en clinic med fokus på IBOP i ett ridhus ca 20 min från Vimmerby. Maria Falk som framgångsrikt red IBOPen på både Katja och Ikaros förra året kommer att hålla i den och både berätta och visa hur hon tränar hästarna inför IBOP. Maria har genom sin tydliga, pedagogiska och systematiska linje tagit flera ekipage upp i klasserna. För de som önskar samlas vi på adress ovan kl 10.30 och åker gemensamt till ridhuset.

Clinicen börjar 11.00 och är öppen för alla intresserade. Önskar ni åka direkt dit är adressen; Ann & Christer Karlsson, Dalhemsgatan 6, Frödinge, 59895 Vimmerby.

Efter clinicen åker vi tillbaka till Vimmerby för gemensam lunch innan årsmötet startar. Lunchen serveras ca kl 13.

OBS!!! För att vara röstberättigad måste medlemsavgiften vara betald senast 28 februari (SFHF 300 kr, Familjemedlem +50 kr, Medlemskap KFPS +340 kr) inbetalas på PG. 135995-9. Det går även bra att swisha på 1236712905 – glöm inte att ange fullständigt namn och adress på samtliga personer som inbetalningen avser.)

Anmälan görs till lotta@sfhf.se senast den 11 mars.
Vänligen ange vilka som kommer och om Ni vill ha vegetarisk mat och/eller eventuella allergier.

Vi kommer också att dela ut pris till årets prestation.

Verksamhets- och förvaltningsberättelser, revisorernas berättelser, verksamhetsplan med budget samt styrelsens förslag och inkomna motioner kommer att finnas på hemsidan senast 1 vecka för årsmötet samt finnas utskrivna och på plats på årsmötet. Motioner måste vara inkomna skrivna till styrelsen senast  3 veckor innan årsmötet. Mail till info@sfhf.se

Valberedningen består av Arne Nyström, AnnMargret Johansson och Mildred Kronstrand (mildred@sfhf.se) och de tar gärna emot namnförslag.

Väl mött!

Dela den här artikeln:

FÖLJ OSS I SOCIALA MEDIER: FACEBOOK | FACEBOOK MEDLEMSGRUPP | FACEBOOK AVELSFORUM |

Svenska Frieserhästföreningen © Alla rättigheter är reserverade | Webbyrå: PAGIO

I samarbete med: